Komplexní servis – servisní smlouva
Omezte svoje starosti na minimum – Využijte náš komplexní servis ošetřený servisní smlouvou. Získáte sadu služeb, skládající se z auditu systému, preventivních prohlídek, přístupu k naší zelené lince a webovému hlášení poruch, předzásobení klíčovými náhradními díly, až 30% slevu na náhradní díly.
Jak komplexní servis funguje?
- Připravíte seznam veškerých strojů
- Náš tým spolu s vámi identifikuje, která zařízení jsou pro provoz klíčová
- U klíčových zařízení společně naplánujeme servisní prohlídky
- Servisní technici v průběhu první servisní prohlídky sestaví seznam klíčových náhradních dílů, které jsou následně k disposici v průběhu případných oprav
- Součástí každé servisní prohlídky je naplánování následných kroků, jako jsou údržba, servisní zákroky, případně výměna vašeho zařízení
- Na základě výstupního protokolu o servisní prohlídce a dalších dat od Vás naše technické oddělení připraví návrh optimalizace provozu s potenciálem možných úspor
- V případě potřeby servisního zásahu nahlásí vaši zaměstnanci poruchu ať už prostřednictvím formuláře na našich stránkách, či telefonicky
- Naši servisní technici dorazí na místo, případně si převezmou zařízení k opravě v našem servisním středisku
- Veškeré servisní úkony provedené na zařízení jsou zaneseny do karty zařízení
Přizpůsobení servisních smluv na míru Vašim specifickým požadavkům je dobrým způsobem k dosažení úspory peněžních prostředků. Součástí balíčku může na základě vašich požadavků být i elektronická evidence zařízení.